Adform pragmatiškas pasirinkimas – Office 365

Adform pragmatiškas pasirinkimas – Office 365

Patikimas, šiuolaikiškas ir nebrangus komunikacijos įrankis, greitai perduodami duomenys, didelės talpos el. pašto dėžutės – štai ko ieško įmonės, kurių darbuotojai daug bendrauja elektroninėmis priemonėmis tarpusavye ir su išore. Tokius reikalavimus kėlė ir danų įmonė Adform, neseniai nusprendusi atnaujinti komunikacijos sprendimą. Adform pasirinko Microsoft debesijos paslaugą Office 365 Exchange Online, kurią įsigijo iš Atea bei patikėjo įdiegti jos specialistams.

Net ir lyderiams svarbi kaina

Adform – itin sėkminga Danijoje sukurta įmonė, klientams teikianti naujas galimybes atveriančius skaitmeninės reklamos sprendimus. Adform įrankiai apima reklamos kampanijų planavimą, reklamos pateikimą, jos rodymo optimizavimą, analizę, ataskaitas ir kitas paslaugas. Adform klientai – tarptautinės kompanijos, savo sričių verslo lyderiai. Adform plečia savo produktų portfelį ir geografinę aprėptį. Adform teikia reklaminių kampanijų paslaugas 3062 klientams, naudodama 7542 kanalus daugiau nei 35 pasaulio šalyse.

Neseniai Adform pasiryžo atnaujinti savo komunikacijos sprendimą. Jos IT specialistai ir vadovai nusprendė neinvestuoti į naują nuosavą techninę ir programinę įrangą, o pirkti Microsoft debesijos paslaugą Office 356 Exchange Online.

Ši prieš porą metų Lietuvoje pradėta diegti ir klientų greitai įvertinta paslauga suteikia ne tik el. pašto gavimo ir siuntimo galimybes, bet tuo pačiu leidžia organizacijos darbuotojams dalintis įvairia informacija (kontaktai, kalendoriai ir darbuotojų bei darbo resursų užimtumas, bendros darbo užduotys) ir sukurti įvairios informacijos duomenų saugyklą. Beje, pastaroji kiekvienai organizacijai gali siekti iki 2,5 TB dydžio. Dažnai įmonei tiek užtenka ir failų tarnybinei stočiai.

„Kodėl pasirinkome Office 365 Exchange Online? Jos naudai pirmiausia nusvėrė kaštai, – sako Tomas Žižliauskas, Adform biuro ir IT infrastruktūros vadovas, – Paskaičiavome, kad nauji serveriai, jų programinė įranga, patalpos, licencijos neatsipirktų per 5 metus ir kainuotų brangiau nei Office 365 paslauga.“ Aišku, priimant sprendimą atsižvelgta ir į paslaugos lankstumą bei patrauklias galimybes.

Perka tik tai, ko iš tikrųjų reikia

Adform pasirinko tik dalį Office 365 paketo – Exchange Online pašto paslaugą. Paštas, kalendoriai – intensyviausiai Adform darbuotojų eksploatuojami įrankiai. Naudojamos ne tik konkretiems darbuotojams priskirtos dėžutės, bet ir nemažai techninių dėžučių automatiniams laiškams siųsti, ištekliams rezervuoti, kitiems procesams.

„Mūsiškiai jau įvertino pašto dėžučių talpą. Anksčiau turėjome apsiriboti 6 GB talpos dėžutėmis, o Office 365 skiria net 50 GB! IT skyrius ilgam pamiršo pašto dėžučių talpos klausimą!“ – džiaugiasi T. Žižliauskas.

„Klientams patinka Office 365 ir todėl, kad nebūtina pirkti viso paslaugų paketo – gali iš pradžių įsigyti ir pradėti naudoti tik tai, kas iš tikrųjų yra aktualu esamą dieną. Jei iškyla naujo funkcionalumo poreikis, jį bet kada galima pridėti arba jo atsisakyti. Niekam nepatinka mokėti už tai, kas neatneša naudos“, – sako Ignas Bacevičius, Atea projektų vadovas.

Lygiai taip pat ši paslauga lanksti ir dėl licencijų valdymo galimybių. Šiuo metu Adform naudoja apie 400 vartotojų licencijų, tačiau darbuotojų sparčiai daugėja. Naudojant Office 365, labai paprasta akimirksiu padidinti licencijų skaičių, o darbuotojų sumažėjus – lygiai taip pat lengvai atsisakyti perteklinių licencijų.

„Be to, Office 365 platforma yra visada naujausios versijos. Tad nereikia rūpintis versijų atnaujinimu, naujų licencijų pirkimu. Taigi, nuo sistemų administratorių pečių nukrenta gana nemažas sistemų migravimo rūpestis“, – tvirtina T. Žižliauskas.

Dar vienas Office 365 pliusų – duomenys itin greitai perduodami į kitas šalis. Tai Adform, kaip tarptautinei įmonei, itin svarbu. Greitį lemia tai, kad Microsoft visas Office 365 el. pašto dėžutes laiko duomenų centruose, esančiuose arčiausiai vartotojo. Tad Adform JAV darbuotojai jungiasi prie JAV Microsoft duomenų centro, o įvairių Europos šalių biurų darbuotojai – prie Dubline esančio Microsoft duomenų centro. Jei tokių nutolusių įmonės padalinių el. pašto dėžutės būtų laikomos viename duomenu centre, duomenys nebūtų perduodami taip greitai.

Keičia kryptį pagal kliento poreikius

Pasak I. Bacevičiaus, Adform atveju IT infrastruktūros vertinimas, darbų planavimas, testavimas ir migravimas iš nuosavuose serveriuose laikytos Exchange buvo sudėtingas ir pilnas įvairių iššūkių. Iš pradžių buvo planuota sukurti hibridinį modelį: kad turima Exchange sistema, laikoma nuosavuose serveriuose, veiktų drauge su naująja Office 365 Exchange Online paslauga. Tikėtasi sutaupyti specifines (technines) el. pašto dėžutes, paliekant turimoje Exchange sistemoje, o į Exchange Online norėta perkelti tik darbuotojų asmenines dėžutes.

„Paaiškėjo, kad tokia integracija nors ir įmanoma, bet yra gana komplikuota. Atea komandai įdiegus šį sprendimą ir praktiškai pastebėjus jo trūkumus (pavyzdžiui, dalijantis ištekliais, sekant kalendorius), kliento nuomonė pasikeitė. Nuspręsta visiškai pereiti prie Office 365 Exchange Online paslaugos, pasakoja I. Bacevičius. – Mes greitai prisitaikėme prie pasikeitusios situacijos ir pakeitėme diegimo strategiją.“