Atea eSHOP pirkimams naudoja ir valstybinės organizacijos

Specializuotos IT įrangos elektroninės parduotuvės veikia visoje Lietuvoje. Daugelis jų puikiai tinka nedideliems pavieniams pirkiniams. Kaip tuo efektyviai pasinaudoti daug filialų turinčioms didelėms organizacijoms, kurios visus pirkimus turi vykdyti privaloma konkurso tvarka?

Akivaizdu, kad kiekvieną kartą norint įsigyti kompiuterį ar spausdintuvą, rengiamos kainų apklausos, organizuojami konkursai ir derinamos pavienių sutarčių vykdymo sąlygos. Kiekvienam veiksmui atlikti gaištamas atsakingų darbuotojų laikas, todėl efektyvesnio darbo siekiančios didžiosios įmonės siekia suderinti maksimalų planuojamos įsigyti technikos asortimentą bei surengti vieną metinį konkursą.

IT pirkimų sistema Atea eSHOP Lietuvoje jau naudojasi Palink, G4S Lietuva, Apranga ir kitos, daug filialų turinčios komercinės bendrovės. Kaip svarbiausius privalumus klientai įvardina kainodaros paprastumą bei pritaikymą didesnių organizacijų pirkimų procesams.

Elektroninė pirkimų sistema Atea eSHOP ne tik palengvina jų pirkimus, bet ir už pirkimų kontrolę atsakingoms jų tarnyboms suteiktais prisijungimais.

Lietuvos paštas IT įrangos pirkimus koordinuos elektroniniu būdu

Lietuvos paštas – pirma valstybinė įmonė, kuri įvertino IT įrangos pirkimo procesus ir nusprendė taupyti laiką bei pinigus. Anksčiau įmonė kiekvienam planuojamam pirkiniui atlikdavo privalomas apklausas pagal Viešųjų pirkimų įstatymą. Metinio konkurso būdu buvo pasirinktas vienas tiekėjas, todėl nebereikia kiekvienu atveju kartoti apklausos procedūros.

Vidutiniais paskaičiavimais, 1-2 kartus per savaitę kurio nors regiono Lietuvos pašto IT specialistas vykdavo pirkti trūkstamos įrangos. Net paprasčiausiam tinklo kabeliui nupirkti buvo sugaištama 1-4 valandos darbo laiko ir patiriamos kelionės išlaidos.

„Turime daug nutolusių regionų, o kiekvienam iš jų deleguotas atskiras mūsų IT specialistas. Kiekvienam pirkimui atlikti tekdavo vykti pas rajono centre įsikūrusius pardavėjus. Dabar IT specialistai visuose regionuose turi prisijungimus prie elektroninės pirkimų sistemos, o pats pirkimas trunka vos keletą minučių“, – pasakojo Marijus Narsutis, Lietuvos pašto IT infrastruktūros priežiūros grupės vadovas.

Pagal tiekimo sąlygas, užsakytas IT prekes Lietuvos paštas gauna tiesiai į nurodytą biurą. Pašto pirkimų tarnyba kontroliuoja kiekvieną bet kuriame regione užsakomą pirkinį, kadangi būtinas užsakymo patvirtinimas. Mėnesio pabaigoje visi atlikti pirkimai atsispindi detaliose ataskaitose, kuriose matomi kiekvieno regiono užsakymai.

Valstybės žemės fondas palankiai įvertino siūlomos IT įrangos asortimentą

Stambiausios Lietuvoje žemėtvarkos įmonės padaliniai įsikūrę visuose didžiuosiuose šalies miestuose. Fondas aprūpintas įvairia programine ir kompiuterine įranga, o daugiau kaip 300 kvalifikuotų specialistų pasiruošę atlikti didelės apimties darbus bei teikti vartotojams užsakytus duomenis nuotoliniu būdu. Siekdama koncentruotis į pagrindinę savo veiklą, įmonė nusprendė nuolatiniams IT įrangos poreikiams patenkinti naudoti elektroninę pirkimų sistemą.

„Prekių asortimentas didelis, tad galima rasti praktiškai bet kokią ieškomą prekę. Užsakymų krepšelį sudaryti paprasta, nes aišku, kokia įranga yra sandėlyje ir per kiek laiko ją gausime“, – privalumus vardino Giedrius Vasaitis, VĮ Valstybės žemės fondo informacinės sistemos projektų vadovas.

Elektroninę pirkimų sistemą Atea eSHOP naudojančių valstybinių įmonių atstovų teigimu, priimti sprendimą dėl IT įrangos tiekimo visoje Lietuvoje įsikūrusiems padaliniams buvo naudinga.

Pirkėjai patenkinti patogia e-parduotuvės prekių paieška, aiškiu užsakymo ir tvirtinimo procesu bei užsakymo vykdymo būsenos stebėjimo galimybe.