Apple iPad ir Cisco Meraki į pagalbą Circle K darbuotojams

Apple iPad ir Cisco Meraki į pagalbą Circle K darbuotojams

Viena Lietuvos mažmeninės degalų prekybos rinkos lyderių bendrovė „Circle K Lietuva“ savo degalinių tinklą aprūpino „Apple“ planšetiniais kompiuteriais „iPad“, kurie yra sujungti į bendrą tinklą ir naudojami tiek degalinių darbo organizavimui bei mokymams, tiek kurį laiką tarnaus klientams kaip lojalumo programos „EXTRA Club“ terminalai.

„Circle K“ ne kartą Lietuvoje buvo pirmoji, diegdama aukščiausius vakarietiškus aptarnavimo standartus bei siūlydama naujoves rinkai. Greitas gyvenimo tempas diktuoja ir naujų, sparčių bei patikimų technologijų poreikį. Pirmiausiai tikimės, kad planšetiniai kompiuteriai paspartins darbą mūsų darbuotojams ir padarys jį patogesnį. Tai suteiks mobilumo mūsų kasdienėms operacijoms, nuo kurių tiesiogiai priklauso klientams teikiamų paslaugų kokybė“, – sako „Circle K“ mažmeninės prekybos ir operacijų direktorius Tomas Miliūnas.

„Circle K“ įsigydama 74-i šeštos kartos „iPad“ planšetinius kompiuterius pasinaudojo Atea siūloma nauja Įrenginių Valdymo Paslauga (ĮVP), kuri į vieną paketą sujungia platų paslaugų rinkinį: patį įrenginį, jo garantiją, įrenginio draudimą nuo įvairių rizikų, aptarnavimą, priedus ir „Cisco Meraki MDM“ sistemą, leidžiančią stebėti įrenginių buvimo vietą, jų naudojimo laiką, padedanti inventorizuoti įrenginiuose naudojamą programinę įrangą, kontroliuoti diegiamas programas ir jų versijas bei suteikianti galimybę programinę įrangą diegti centralizuotai.

„Circle K“ įsigijo „iPad“ su specialiais dėklais, kurie ne tik apsaugo įrenginį nuo mechaninių pažeidimų, bet ir leidžiančia jį patogiai laikyti rankoje bei tvirtinti prie prekybinio vežimėlio.

„Degalinių darbo krūvis yra didelis ir jis vis auga. Siekdami užtikrinti kokybišką ir sklandų darbą, pasirinkome maksimaliai mūsų poreikius atitinkančius įrenginius bei jų valdymo sprendimą“, – teigia T. Miliūnas.

Galimybė naudotis „Cisco Meraki MDM“ paslaugos privalumais leidžia vienu metu siųsti pranešimus į visus ar tik pasirinktus įmonės degalinėse esančius „iPad“, centralizuotai diegti atnaujinimus bei matyti kur yra kiekvienas iš įmonės naudojamų ir prie „Cisco Meraki MDM“ sistemos prijungtų „Apple“ planšetinių kompiuterių ar net gauti pranešimą, jei kuris jų „išklydo“ iš apibrėžtos zonos.

„Circle K“ degalinėse „iPad“ bus naudojami teikiant pagalbą įmonės klientams baigti pildyti „EXTRA Club“ narystės registraciją, greitai fiksuoti degalinėse atsiradusius trūkumus, tikrinti degalinėse parduodamų prekių kiekius ir prekes išdėstyti taip, kaip numatyta kompanijos standartuose.

„iPad“ planšetiniai kompiuteriai bus naudojami mokant darbuotojus: įmonės eMokymosi programoje yra apie 30 įvairių degalinių darbuotojams skirtų pamokų.

„Circle K“ pateikto pasiūlymo privalumai:

  • Pasirašius dvejų metų ĮVP sutartį su Atea, bendra įsigyjamų paslaugų paketo kaina yra 15 proc. mažesnė nei perkant įrenginį ir paslaugas atskirai;
  • Už „iPad“ atsiskaitoma ne iš karto, o per pasirinktą laikotarpį — tai leidžia lanksčiai planuoti biudžetą;
  • Pačiam klientui nereikia rūpintis naujų įrenginių priežiūra — tuo pasirūpina Atea, kaip, beje, ir poreikius atitinkančių priedų paieška;
  • Įprastai įmonei įsigyjant „iPad“ suteikiama vienerių metų „Apple“ garantija, o pasirinkus ĮVP – viso paslaugos galiojimo laikotarpiu įrenginiui suteikiamas garantinis aptarnavimas;
  • Nereikia atskirai rūpintis įrenginio draudimu;
  • Po pasirinkto laikotarpio, „Circle K“ atveju — po dvejų metų, degalinių tinklo turimi „iPad“ bus pakeisti naujais.
Jonas Černauskis
Apple produktų vadovas