Danske Bank IT centras Lietuvoje diktuoja madas

Danske Bank IT centras Lietuvoje diktuoja madas

Garsiausi pasaulio verslai Google, Red Bull, Facebook, Youtube stebina išskirtinio interjero biurų erdvėmis. Tokie biurai įrengiami vis dažniau. Verslo grandai paskatino kitokį suvokimą ir parodė pavyzdį, kaip netradicinė darbo erdvė, kurioje praleidžiama daug laiko, turi būti pritaikyta žmogui, bendravimui, o ne tik verslo reikalams.
Biuras, skirtas ne tik darbui, bet ir kokybiškam laisvalaikiui, duris atvėrė pačioje sostinės širdyje. Vilniaus centre atidarytas 7 000 m 2 ploto Danske Bank IT paslaugų centro biuras. Žvilgtelėjus pro langą galima pamanyti, kad šiame pastate duris netrukus atvers naujas pramogų ar sporto klubas, nes viduje matyti treniruokliai, dviračiai ir golfo simuliatorius. Tačiau tai ne laisvalaikio centras, o naujasis Danske Bank IT centro biuras.
Kaip namie
Nerijus Petrauskas, Danske Bank IT centro Lietuvoje vidinės komunikacijos vadovas, įsitikinęs, kad darbo vietos atmosfera daro didelę įtaką darbuotojų savijautai, darbo našumui, psichologinei būsenai ir net gyvenimo kokybei. Danske Bank IT padalinio Lietuvoje pokyčiai tapo pavyzdžiu kitiems banko padaliniams užsienyje. Darbo vietos atmosfera ir darbuotojų patirtis kuriama vadovaujantis principu „jauskis kaip namie“.
Šis biuras išsiskiria ne tik tuo, kad savo aplinka primena namus ar kad jame yra darbuotojų poilsiui skirtų užsiėmimų. Teigiamų atgarsių rinkoje sulaukta dėl gausybės naujausių vaizdo ir garso sprendimų, kuriuos įgyvendino Atea grupės įmonė BMK.
Justinas Ginaitis, BMK projektų vadovas, teigia, kad tai buvo vienas iš sudėtingesnių ir daug patirties pareikalavusių projektų. Kokybei buvo keliami itin aukšti reikalavimai.
„Statant ir įrengiant pastatą dalyvavo grupė partnerių, su kuriais nuolat reikėjo derinti įvairias technines detales. Bendraujant su daugybe prie to paties projekto dirbančių žmonių, itin svarbu išlaikyti gerą komunikaciją. Darbą palengvino geranoriškas visų šalių bendradarbiavimas bei tiksliai žinomi užsakovo poreikiai“, – sako p. Ginaitis.
Karta formuoja naują įvaizdį
Taip pat buvo įrengtos profesionalios restorano ir mokymų auditorijos, automatizuotos vaizdo projekcinės ir įgarsinimo sistemos. Šių patalpų vaizdo projektoriai, elektriniai projekciniai ekranai ir garso sistemos valdomi vos keliais mygtukų paspaudimais, todėl pristatymus ar mokymus galima pradėti nedelsiant. Liftų vestibiulių apdailos sienelėse sumontuoti profesionalūs 55 colių įstrižainės interaktyvūs ekranai, kuriuose galima ne tik matyti informacinį turinį, bet ir jį valdyti liečiant. Visi įėję į pastatą atsiduria priešais milžinišką, daugiau nei 2 metrų įstrižainės į sieną įmontuotą profesionalų LCD ekraną.

Taip pat BMK įrengė per 20 susirinkimų kambarių. Jiems buvo keliami paprasto ir greito valdymo reikalavimai, tad BMK įgyvendino vieno kabelio principo sprendimą. Pranešėjui tereikia stalo lizdų bloke pasirinkti pageidaujamą signalinį kabelį ir įjungti jį į savo kompiuterį. Tai viskas! Gavęs signalą, ekranas automatiškai įsijungia ir rodo kompiuterio turinį. Kabelį ištraukus, ekranas užgęsta.
BMK taip pat prisidėjo prie IT paslaugų centro specialistų laisvalaikio kūrimo. Pirmame pastato aukšte darbuotojai didžiuliame ekrane gali žaisti virtualų golfą, o kai darbuotojams reikia užbaigus vieną rimtą darbą imtis kito, jie save gali išbandyti ant dviračių simuliatorių Tour de France lenktynėse.

Danske Bank IT centro vidinės komunikacijos vadovas pažymi, kad visa vaizdo ir garso įranga jo darbe yra nepakeičiama. Įdiegtos technologijos leidžia lengvai reikiamu metu pasiekti reikiamus darbuotojus. Tikslingai išnaudojamos net tos kelios akimirkos, kai darbuotojai važiuoja liftu ar jo laukia.
„Šalia liftų įrengtuose ekranuose numatytu laiku skelbiama bendroji Danske Bank informacija, svarbios naujienos ar pramoginiai vaizdo filmukai. Galimybės yra neribotos“, – pasakoja Nerijus Petrauskas.
Kad ir kaip atrodytų neįtikėtina, bet toks neįpareigojantis darbo stilius ir aplinka duoda apčiuopiamą naudą. Panašaus tipo biurų populiarėjimas neišvengiamas – už durų Y kartos atstovai. Jiems reikia daug išmaniųjų technologijų ir dar daugiau ryšio. Todėl, norint juos išlaikyti, tradicinės darbo vietos neužteks. Jie nori turėti daug pinigų ir daug laisvo laiko. Tad kodėl laisvalaikio užsiėmimų ir pramogų neperkėlus tiesiai į darbo erdvę?