Mažų kainų kortelės pusei milijono klientų

„Camelia“ vaistinių tinklas, turintis vieną gausiausių nuolatinių klientų ratą, nusprendė patobulinti lojalumo programą išleidžiant naujas nuolaidų korteles. Sugebėjusi vos per tris savaites pagaminti 600.000 lojalumo kortelių, ATEA įrodė esanti magnetinių kortelių gamybos lyderė Lietuvoje.

Mažų kainų kortelė – tai speciali nuolaidų kortelė, galiojanti tik „Camelia“ vaistinių tinkle. Šios kortelės turėtojams „Camelia“ tinkle visiems pirkiniams suteikiama nuolaida nuo 6 proc., o akcijų metu kainos iki 60 proc. mažesnės (nuolaidos netaikomos vaistams ir med.pagalbos priemonėms, perkant su kompensuojamųjų vaistų pasu). Šia nuolaidų kortele naudojasi daugiau nei pusė milijono Lietuvos gyventojų.

„Tobulinti „Camelia“ lojalumo programą nusprendėme atsižvelgę į klientų poreikius. Pagrindinis programos siekis – atsidėkoti savo nuolatiniams klientams suteikiant jiems dar daugiau privilegijų ir viršijant jų lūkesčius, – pasakojo Edita Česnavičienė, „Camelia“ atstovė. – Norime pasakyti, kad „Camelia“ siekia ne tik padėti žmonėms sutaupyti, bet ir jaustis gerai, būti sveikiems ir laimingiems“. Pasak E. Česnavičienės, su Mažų kainų kortele to pasiekti galima daug paprasčiau.

Turintiems Mažų kainų korteles „Camelia“ siūlomos nemokamos paslaugos: regėjimo patikrinimas, kraujospūdžio matavimas, odos tipo nustatymas, gydytojų konsultacijos. Taip pat taikomos nuolaidos įvairioms „Camelia“ partnerių paslaugoms: tyrimams ir patikroms medicininėse įstaigose, poilsio ir grožio procedūroms. „Be to, esame parengę išskirtinių pasiūlymų ir malonių siurprizų“, – atskleidžia E. Česnavičienė, kviesdama kreiptis į artimiausią „Camelia“ vaistinę tuos, kurie Mažų kainų kortelės dar neturi.

Patenkinti kliento klientus

Kaip užtikrinti, kad toks reiklus klientas kaip „Camelia“ liktų patenkintas? Mikas Jarašiūnas, ATEA pardavimų vadybininkas, sako, kad tai padaryti labai paprasta: „Tereikia padaryti taip, kad būtų patenkinti kliento klientai“.

Užsakovai iš „Camelia“ patenkinti: kol kas nesulaukta nė vieno kliento nusiskundimo dėl naujųjų nuolaidų kortelių. Plačiai reklamuojamas produktas turi būti nepriekaištingas. „Iš įmonės pusės į lojalumo programą žiūrime kaip į ilgalaikę investiciją“, – pabrėžia E. Česnavičienė.

Apie 600.000 vienetų personalizuotų kortelių su individualiais barkodais, magnetine juostele ir įrašais magnetinėje juostelėje buvo pagaminti per tris savaites. Be konsultacijų ir kortelių gamybos, ATEA parengė personalizavimo duomenis. „Mums pavyko sudaryti sąlygas visų apyvartoje esančių kliento kortelių suvienodinimui“, – džiaugėsi M. Jarašiūnas. Pasak jo, naujosios kortelės visiškai atitinka ISO standartus.

Kortelių įvairovė

ATEA gaminamos plastikinės kortelės su informacijos nešėju gali būti panaudojamos labai plačiai. Tai gali būti ne tik nuolaidų kortelės, bet ir darbuotojų pažymėjimai, organizacijų, klientų, klubų narių ir kt. pažymėjimai, įėjimo į patalpas raktai, kortelės elektroniniam parašui, slaptažodžiams saugoti, prisijungti prie kompiuterinių sistemų. Informacija kortelėse yra pateikiama tiek vizualiai (atspausdinama ant kortelės paviršiaus), tiek užrašoma elektroniniu bei magnetiniu būdu.

ATEA ne tik gamina asmens identifikavimo priemones, bet tiekia ir techninę įrangą į korteles įrašytai informacijai nuskaityti – kortelių skaitytuvus. Specialistai taip pat gali įrengti užsakovo poreikius atitinkančią intelektualią įėjimo kontrolės bei srautų valdymo sistemą, kurioje šios identifikavimo priemonės yra panaudojamos. Tokios sistemos susideda iš techninės įrangos (identifikacinių kortelių-raktų skaitytuvai, durų užraktai, duomenų perdavimo įranga, kompiuteriai) bei valdančių kompiuterinių programų.