Statoil rado naują būdą reklamuoti savo paslaugas

Statoil rado naują būdą reklamuoti savo paslaugas

Statoil, viena iš mažmeninės prekybos naftos produktais lyderių Lietuvoje, nuolat ieško būdų, kaip klientams patraukliai pristatyti savo naujas paslaugas ir padidinti pardavimus. Neseniai Biznio mašinų kompanijos (BMK) specialistai 31 Statoil degalinėje įdiegė profesionalius skystųjų kristalų ekranus, kuriuose Statoil pristato savo paslaugas, akcijas ir kitą klientams svarbią informaciją.

Efektyvi informacija per kelias sekundes

Vaizdo ekranai degalinėse nėra nauja idėja – panašus sprendimas jau senokai naudojamas Statoil degalinėse Skandinavijos šalyse. Šią patirtį nuspręsta pritaikyti ir Lietuvoje.

„Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriame naujiems produktams ir pasiūlymams, tad atsirado efektyvios centralizuotos komunikacijos poreikis“, – sako Daiva Pivoriūnienė, Statoil pardavimų ir operacijų direktorė.

Iš pradžių Statoil įdiegė ekranus tik keliose Lietuvos degalinėse. Sprendimui pasiteisinus, jų skaičius išplėstas iki 31. Gali būti, kad netolimoje ateityje ekranai atsiras visose 64 neautomatinėse Lietuvoje esančiose Statoil degalinėse.

Degalinėje klientas paprastai užtrunka vos kelias minutes: kol stovi prie kasos, pasidaro kavos ar sulaukia, kol bus pašildytas maistas. Taigi, norint, kad jį pasiektų reklaminė informacija, ji turi būti pateikiama greitai, vaizdžiai ir įtaigiai. Vaizdo sprendimas čia kur kas efektyvesnis, nei spausdinta medžiaga. Pirma, lankstinuko žmogus gali nepaimti, o į ekraną nori nenori užmes akį.

„Vaizdo reklama patraukia dėmesį ir per kelias sekundes perduoda turiningesnę žinutę, negu žmogus galėtų perskaityti statiškame ekrane ar popieriuje. Kaip tik dabar, remdamiesi šiuo dėsniu, parengėme automobilių plovyklos pasiūlymo komunikaciją. Iki šiol plovyklos komunikacija buvo prasčiau matoma, dabar jos matomumas žymiai pagerėjo“, – pasakoja Povilas Vinžanovas, Statoil marketingo ir komunikacijos vadovas.

Valdomi centralizuotai

„Mūsų įdiegtas sprendimas visus ekranus, esančius skirtingose šalies vietose, įgalina valdyti centralizuotai nuotoliniu būdu, tad degalinių darbuotojams nebereikia sukti galvos, kokią informaciją ir kada transliuoti. Centralizuotos komunikacijos vaizdo ekranuose valdymui įdiegta specialiai tam skirta BrightSign programinė įranga“, – pasakoja Vilius Jurgelevičius, BMK video sprendimų projektų vadovas.

Patogu tai, kad visuose taškuose galima rodyti ne vienodą informaciją, o ją segmentuoti. Pavyzdžiui, degalinėse su automobilių plovyklomis transliuoti vieną pasiūlymą, o be plovyklų – kitą. Galima lanksčiai reguliuoti transliacijas pagal laiką – rytais transliuoti pusryčių pasiūlymą degalinėse, kuriose tai aktualu. Prireikus informaciją galima labai greitai pakeisti.

Pasak V. Jurgelevičiaus, tokie ekranai gali būti naudingi ne tik degalinėse. Jie ypač populiarūs greito maisto kavinėse, puikiai pritaikomi prekybos centruose, bankuose, švietimo įstaigose ir kitokiose organizacijose, kur reikalinga interaktyvi komunikacija su klientais ar darbuotojais.

Pasitinka su muzika ir nemokamu internetu

„BMK vertiname už tai, kad pažiūrėjo į užduotį plačiai ir pateikė kompleksinį sprendimą, apimantį ne tik vaizdo komunikaciją, bet ir muziką bei belaidį ryšį“, – sako D. Pivoriūnienė.

Iki šiol ne visose Statoil degalinėse veikė belaidis ryšys, o tai svarbus faktorius pritraukiant klientus. Ypač, kai netoliese yra konkuruojančių degalinių. Taigi, viena iš BMK užduočių buvo užtikrinti kokybišką belaidį ryšį klientams.Tai padaryta kartu su partneriu TEO.

Anksčiau visose Statoil degalinėse kaip muzikinis fonas buvo naudojamos radijo stočių transliacijos ir kiekviena degalinė pati rūpindavosi muzika. Dabar muzika transliuojama internetu centralizuotai – sudaromas bendras grojaraštis, degalinės darbuotojams tereikia pareguliuoti garsą.