Informacinių sistemų kūrimas

Kuriame informacines sistemas, įgalinančias mūsų klientus teikti kokybiškesnes paslaugas bei tapti efektyvesnėmis organizacijomis.

Procesų analizė – sėkmingo sprendimo pamatas

Ypatingą dėmesį skiriame kliento veiklos procesų analizei. Įsigilinę į organizacijos problematiką bei jos klientų poreikius atrandame naujas galimybes, kaip procesus tobulinti. Kokybiška analizė taip pat leidžia priimti tinkamus sprendimus pasirenkant technologijas kuriamai sistemai.

Profesionalus projekto valdymas 

Priklausomai nuo projekto apimties, kliento įsitraukimo, laiko bei resursų apribojimų pasirenkame projekto valdymo metodiką. Taikome tiek tradicines (pvz „Waterfall“), tiek „Agile“ praktikas. Ypatingą dėmesį skirame kodo bei jį lydinčios dokumentacijos kokybei, kiekvienas sprendimas ar funkcionalumas yra kruopščiai testuojamas.

Tęstinumas – informacijos strategija

Informacinės sistemos sprendžia daugybę produktyvumo ir gyvenimo kokybės klausimų. Geros praktikos pavyzdžių galybėje nėra sunku rasti būdą optimizuoti vieną ar kitą procesą, skaitmenizuoti vieną ar kitą paslaugą. Pagrindinis iššūkis organizacijoms – pasirinkti optimalų skaitmenizavimo kelią. Būti savo industrijos transformacijos priekyje, bet tuo pačiu neiššvaistyti resursų pavieniams trumpalaikiams sprendimams, nepadaryti lemtingų klaidų galinčių neigiamai paveikti vartotojų patirtį ir stabdyti augimą. Todėl drauge su savo klientais ne tik kalbame apie tolimesnius žingsnius, bet ir kuriame lanksčias, adaptyvias sistemas, kurias vėliau padedame pritaikyti prie besikeičiančios aplinkos.

Egidija Bieliauskienė
Direktoriaus pavaduotoja komercijai