Interaktyvios ekranų sistemos

Interaktyvios ekranų sistemos dažniau vadinamos tiesiog angliškai –  Digital signage.  Tai naujos kartos reklaminių žinučių transliavimo būdas.  Šio sprendimo pagrindinis principas – kad Jūs bet kokią tekstinę, vaizdinę, garsinę informaciją galite centralizuotai perduoti į nutolusius savo organizacijos taškus, nepriklausomai nuo to, ar jie yra to paties pastato skirtingose patalpose, ar kituose miestuose bei šalyse. Kasdien atrandama naujų digital signage technologijų pritaikymo galimybių, tobulinama įranga, valdymo programos.

Digital signage sistemų teikiamos naudos – nuo pardavimų skatinimo iki gamybos valdymo.

Mažmeninės prekybos įmonėms:

  • realiojo laiko komunikacija;
  • galimybė akimirksniu pakeisti reklaminę kampaniją;
  • galimybė akimirksniu reaguoti į konkurentų sukurtas akcijas;
  • tikslinė informacija pasiekia tikslinį klientą (kiekvienas ekranas gali rodyti skirtingus vaizdus);
  • nebelieka išlaidų spausdintinei reklamai;
  • būsite užtikrinti, kad reklama pasikeitė ir pasiekė vartotoją;
  • informacija klientą pasiekia ten, kur jis priima sprendimus;
  • sukuriama dinaminė aplinka;
  • minimalūs priežiūros kaštai.

Biurams:

  • sukuriama inovatyvi ir moderni aplinka;
  • viešinami įmonės rezultatai;
  • skelbiami įmonės tikslai ir taip komanda sutelkiama bendram tikslui;
  • pristatomi nauji įmonės sprendimai;
  • skelbiama kita svarbi informacija;
  • skatinami geriausi darbuotojai.

Švietimo įstaigoms:

  • skelbiami pamokų ir paskaitų tvarkaraščiai;
  • rodomi patalpų planai;
  • informuojama apie pamokų ar paskaitų pasikeitimus;
  • skelbiama kita svarbi informacija švietimo darbuotojams bei mokiniams ar studentams.

Gamykloms:

  • skelbiami svarbiausi veiklos rodikliai bei laimėjimai;
  • atliekamas sistemų monitoringas;
  • pristatomi gamyklos tikslai.
Justinas Ginaitis
Projektų vadovas