Produktyvumo paieškos – gamybos įmonės istorija.

Produktyvumo paieškos – gamybos įmonės istorija.

2016-08-31

Šiuolaikinių biurų iššūkis: kaip sutvarkyti darbo procesus taip, kad daugiau laiko būtų skiriama klientams, o ne laiką eikvojantiems darbams. Viena didžiausių Lietuvoje spaudos UAB „Garsų pasaulis” produktyvumo klausimą išsprendė įdiegus naują įrankį.

Bendravimas elektroniniu paštu, susirinkimų organizavimas, dokumentų registravimas ir tvarkymas – įmonės rutininiai darbai, vykdomi panašiai kaip ir daugelyje kitų bendrovių. Tačiau, papasakoja Eugenijus Baltrušaitis, „Garsų pasaulio“ (GP) Informacijos saugos vadovas, šiems veiksmams ankščiau naudoti įrankiai nusidėvėjo – jie reikalavo intensyvaus IT personalo įsitraukimo bei nuolatinių investicijų į techninę įrangą. Dėl šių priežasčių buvo nuspręsta įvertinti kelias programinės įrangos paslaugos (SaaS) alternatyvas. Galiausiai, nuspręsta pasikliauti Atea specialistų patarimais ir įdiegti Office 365.

Įdiegus Office 365 išsisprendė ir elementarios funkcinės bėdos, pavyzdžiui, kalendoriaus dalinimąsi su kolegomis. Iki šiol ši užduotis užtrukdavo ilgiau ir reikalaudavo IT specialisto įsitraukimo. Vidinį įmonės turinį – intranetą bei turinio valdymo sistemą su „Sharepoint” įrankiais – p. Eugenijus su komanda kūrė savo resursais. Naujoji dokumentų valdymo sistema taip pat yra gerokai patogesnė – pradedant paieškos funkcionalumu, paprastu teisių valdymu, baigiant nuorodų į dokumentus dalinimosi galimybe. „Sharepoint“ pagalba sukurtas iš išorės pasiekiamas savitarnos portalas klientams. Nuolatiniai klientai užsakymus pildo patys, čia pat jie gali stebėti ir užsakymų būklę ir gauti individualizuotą GP informaciją.

Įdiegus Office 365 sumažėjo poreikis investicijoms į nuosavą IT infrastruktūrą: serverius, duomenų saugyklas, vidinį tinklą. Lengviau atsikvėpė ir IT specialistai – nuo šiol jie gali daugiau laiko skirti kitiems IT projektams plėtoti. „Vienas teisingas sprendimas padėjo išspręsti dvi nuolatines bėdas: darbo produktyvumo klausimą ir subalansavo IT sąnaudas”, – reziumuoja Eugenijus Baltrušaitis, GP Informacijos saugos vadovas.

Produktyviau ir saugiau su mažesnėmis sąnaudomis

Vienas pagrindinių Office 365 privalumų – saugumas. Darbuotojai, kurie keliauja ar dirba iš namų, gali be jokių didelių apribojimų jungtis prie sistemos iš bet kurio pasaulio taško. Esant poreikiui, yra galimybė riboti vartotojo prisijungimą pagal IP adresą, vietą ar įrenginius.

GP viena iš daugelio vidutinio dydžio įmonių pasirinkusių Office 365 produktyvesniam darbui. Siekiant didesnio komandos įsitraukimo ir produktyvumo pristatome naujieną – Microsoft Planner.

Planavimo priemonė Microsoft Planner leidžia lengvai kurti naujus planus, tvarkyti ir priskirti užduotis, bendrinti failus, kalbėtis apie tai, ką jūs dirbate, ir gauti naujinimų apie darbo eigą. Vieno mygtuko paspaudimu pasirinkę Microsoft Planner programą Office 365 portale galėsite kurti naują planą, suburti komandą, priskirti užduotis ir atnaujinti padarytus darbus – visa tai galėsite atlikti tik keliais paprastais veiksmais. Taip pat kartu su Office 365 planais verslui gaukite pašto, Skype for Business, OneDrive, SharePoint ir kitas papildomas funkcijas. Turint klausimų, galite kreiptis:
Jonas Černauskis
Microsoft produktų vadybininkas
Mob. Tel.: +370 682 55081
jonas.cernauskis@atea.lt

planner