REMONTO PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

Prekės garantija – tai pardavėjo arba gamintojo įsipareigojimas užtikrinti, kad tam tikrą laikotarpį po prekės įsigijimo ji bus tinkamos kokybės ir veiks pagal numatytas specifikacijas.

Jei garantijos laikotarpiu nustatomi defektai arba prekė neveikia tinkamai, pirkėjas turi teisę į nemokamą remontą pagal šias taisykles.

Garantijos laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente arba Atea elektroninės prekybos puslapyje prie konkrečios prekės specifikacijos: https://www.atea.lt/eshop/.

2. Garantinio aptarnavimo sąlygos

Svarbu: prieš perduodant įrenginį garantiniam remontui, pasidarykite atsarginę duomenų kopiją ir pašalinkite asmeninę informaciją.

UAB „Atea“ neatsako už vartotojo duomenų praradimą diagnostikos metu ar už nuostolius, atsiradusius dėl tokio praradimo.

Įrenginys remontui gali būti pristatomas:

  • tiesiogiai kliento,
  • arba per kurjerio paslaugą.

Kurjerio paslauga yra:

  • nemokama, jei su UAB „Atea“ pasirašyta bendradarbiavimo sutartis arba įranga turi garantinio aptarnavimo paslaugas darbo vietoje;
  • mokama, visais kitais atvejais.

3. Rekomendacijos įrangos pakavimui

Siunčiant įrenginį per kurjerį:

  • įrenginys turi būti supakuotas saugiai, pageidautina originalioje arba analogiškoje pakuotėje;
  • pakuotė turi atlaikyti statinį svorį 4–5 kartus didesnį už savo pačios svorį ir istrižinį kritimą iš 80 cm aukščio;
  • visos tuščios ertmės pakuotėje turi būti užpildytos pakavimo medžiaga, kad įrenginys transportavimo metu nejudėtų;
  • įrenginys neturi liestis su išorine pakuote.
  • Pakavimo rekomendacijas galima rasti:

https://www.dpd.com/lt/lt/pagalba/naudingi-patarimai/siuntu-pakavimas/

https://fast.venipak.com/siuntu-pakavimas

4. Garantinio aptarnavimo tvarka

1. Gavus įrenginį, atliekama preliminari apžiūra. Visi vizualiai matomi pažeidimai fiksuojami aptarnavimo užsakyme.

2. Garantinis remontas atliekamas pagal gamintojo ar tiekėjo nustatytas sąlygas ir procedūras.

3. Jei po diagnostikos nustatoma, kad įrenginys neatitinka garantinių sąlygų, klientui pateikiama mokamo remonto sąmata.

Atsisakius mokamo remonto, gali būti taikomas diagnostikos mokestis.

4. Remonto eigą galima stebėti internete, adresu: https://remontas.atea.lt.

5. Apie remonto pabaigą informuojame SMS žinute ir el. paštu.

6. Įranga po remonto ar diagnostikos saugoma ne ilgiau kaip 3 mėnesius. Pasibaigus šiam terminui, įrenginys utilizuojamas.

5. Garantija netaikoma:

  • programinei įrangai ir su ja susijusiems gedimams;
  • eksploatacinėms (sunaudojamoms) medžiagoms;
  • jei defektai atsirado dėl vartotojo kaltės, t. y.:
    • įrenginys ar jo komponentai mechaniškai pažeisti;
    • pažeisti ar sunaikinti serijiniai numeriai, modelio lipdukai;
    • įrenginys naudotas ne pagal paskirtį;
    • įrenginio viduje aptikta smėlio, skysčių, vabzdžių ar kitų svetimkūnių;
    • gedimai, atsiradę dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, gaisro) ar elektros tinklo sutrikimų;
    • įrenginys buvo modifikuotas ar taisytas neautorizuotame techniniame centre;
  • Garantija neapima natūralaus nusidėvėjimo (pvz. baterijos talpos sumažėjimo, klaviatūros nusitrynimo).

6. Šalių atsakomybė

UAB „Atea“ neatsako už informaciją ar duomenis, esančius įrenginiuose, pateikiamuose garantiniam ar negarantiniam aptarnavimui, taip pat už jų atkūrimą ar praradimą.

Klientas atsako už visos įrenginyje esančios informacijos saugumą ir jos teisėtumą.

UAB „Atea“ neatsako už užsakymo nevykdymą, nesuteikimą ar pavėluotą suteikimą, jei tai įvyko dėl:

  • trečiųjų asmenų kaltės,
  • arba aplinkybių, kurių nebuvo įmanoma kontroliuoti ir numatyti užsakymo patvirtinimo metu (force majeure aplinkybės).