Skip to main content
Grįžti į IT valdymas ir priežiūra

SERVERIŲ PRIEŽIŪRA

Siūlome jums aukščiausio lygio serverių priežiūros paslaugas 24/7 +370 640 92233 ARBA

Priklausomai nuo poreikio ir priežiūros plano į paslaugų paketą įeina:

  • Detalus serverių infrastruktūros įvertinimas, perimant aptarnavimą iš kito tiekėjo. Išsamus infrastruktūros auditas, optimizavimo rekomendacijos, sklandus tiekėjo pakeitimo procesas.
  • 24/7 serverių būklės stebėsena (monitoringas) ir sutrikimų šalinimas. Nuolatinė serverių parametrų stebėsena, pokyčių fiksavimas, sutrikimų šalinimas, prevencinių sprendimų teikimas.
  • Reguliarios serverių infrastruktūros tobulinimo rekomendacijos. Serverių stebėsenos ir reguliarių auditų duomenimis paremtos, techninės ir programinės įrangos atnaujinimo ir infrastruktūros tobulinimo, rekomendacijos.
  • Savalaikis atnaujinimų diegimas. Gerai suplanuotas ir valdomas operacinių ir antivirusinių sistemų bei visų kitų serverių komponentų atnaujinimų diegimas.
  • Garantuotas paslaugų lygis (SLA) pagal jūsų verslo poreikį. Aptarnavimas visą parą per Service Desk sistemą, telefonu, nuotoliu, gyvai arba atvykstant į vietą visoje Lietuvoje.
  • Rezervinio duomenų kopijavimo priežiūra ir atstatymas. Proceso organizavimas, priežiūra, duomenų atstatymas, pakaitinės serverio įrangos teikimas.

Kitos serverių paslaugos:

  • Naujų serverių parengimas darbui. Pilnas fizinių ir virtualių serverių techninės ir programinės įrangos parengimas darbui.
  • Konsultavimas ir serverių infrastruktūros “nuo įsigijimo iki paleidimo”, paslaugos. IT architektų konsultacijos ir serverių infrastruktūros įdiegimo projekto valdymas nuo pradžios iki galo.
  • Specializuotos saugumo paslaugos. Profesionalūs sprendimai serverių apsaugai nuo virusų, įsilaužimų, saugumo rekomendacijos ir testai.

ATEA EKSPERTO KONSULTACIJA

?

Susipažinau su privatumo politika.

Grįžti į IT valdymas ir priežiūra