Reguliarios serverių infrastruktūros tobulinimo rekomendacijos. Serverių stebėsenos ir reguliarių auditų duomenimis paremtos, techninės ir programinės įrangos atnaujinimo ir infrastruktūros tobulinimo, rekomendacijos.
Savalaikis atnaujinimų diegimas.Gerai suplanuotas ir valdomas operacinių ir antivirusinių sistemų bei visų kitų serverių komponentų atnaujinimų diegimas.
Garantuotas paslaugų lygis (SLA) pagal jūsų verslo poreikį. Aptarnavimas visą parą per Service Desk sistemą, telefonu, nuotoliu, gyvai arba atvykstant į vietą visoje Lietuvoje.
Rezervinio duomenų kopijavimo priežiūra ir atstatymas.Proceso organizavimas, priežiūra, duomenų atstatymas, pakaitinės serverio įrangos teikimas.
Kitos serverių paslaugos:
Naujų serverių parengimas darbui. Pilnas fizinių ir virtualių serverių techninės ir programinės įrangos parengimas darbui.
Konsultavimas ir serverių infrastruktūros “nuo įsigijimo iki paleidimo”, paslaugos. IT architektų konsultacijos ir serverių infrastruktūros įdiegimo projekto valdymas nuo pradžios iki galo.
Specializuotos saugumo paslaugos. Profesionalūs sprendimai serverių apsaugai nuo virusų, įsilaužimų, saugumo rekomendacijos ir testai.