Skip to main content
Tai paslauga, kai telefoninio pokalbio su darbuotojais metu simuliuojamas socialinės inžinerijos sukčiavimo atvejis. Tokiu būdu siekiama nustatyti darbuotojų atsparumą šio tipo atakoms bei įvertinti įmonės pažeidžiamumo lygį.

Socialinė inžinerija telefoninio pokalbio metu yra viena iš socialinės inžinerijos sukčiavimo formų. Skambučio metu piktavalis naudoja socialinę inžineriją, kad atakuojami organizacijos asmenys pasidalintų su juo asmenine ir finansine informacija, pvz., sąskaitų numeriais ir slaptažodžiais.

Testavimo rezultatas yra ataskaita, kurioje pateikta:

  • išvados apie darbuotojų paveikumą socialinės inžinerijos telefoninio pokalbio metu atakoms;
  • kurie darbuotojai buvo testuojami, kiek iš jų atskleidė informaciją, kuri gali būti konfidenciali ir svarbi.

Turite klausimų apie socialinės inžinerijos testavimo paslaugą?