Skip to main content

Esame oficialus, gamintojų autorizuotas, techninis centras ir atliekame profesionalią įrangos diagnostiką ir remontą tiek garantiniu, tiek pogarantiniu laikotarpiu.

Bendradarbiaudami su žinomiausiais pasaulinio lygio gamintojais „HP“, „HPE“, „Lenovo“, „Dell Technologies“, „Samsung“, „Sony“ ir „AOC“, galime užtikrinti kokybišką ir patikimą remontą įmonių ir fizinių asmenų įrangai, tokiai kaip:

 

  • Kompiuteriai
  • Monitoriai
  • Serveriai
  • Tinklo įranga

 

REGISTRUOTI GEDIMĄ

Esame autorizuotas šių gamintojų serviso centras:

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Išsamų remontuojamos įrangos sąrašą rasite ČIA.

TECHNINIAI CENTRAI

 

    Vilnius

    J. Rutkausko g. 6, LT-05132 Vilnius
    Tel. +370 5 239 7836
    El. p. remontas@atea.lt
    I-V 8.00 – 17.00

 

 

 

Kaunas

Brastos g. 14, LT-47185 Kaunas
Tel. +370 37 40 00 36
El. p. remontas@atea.lt
I-V 8.30 – 17.30

KLIENTŲ APTARNAVIMO SALONAI

 

Klaipėda

Pilies g. 8, LT-92294 Klaipėda
Tel. +370 46 39 72 83
klaipeda@atea.lt
I-V 8.00 – 17.00

 

 

 

Panevėžys

Nemuno g. 73, LT-37355 Panevėžys
Tel. +370 45 58 31 77
panevezys@atea.lt
I-V 9.00 – 18.00

 

Alytus

Naujoji g. 3, LT-62119 Alytus
Tel. +370 315 7 33 29
alytus@atea.lt
I-V 8.00 – 17.00

 

Esame įvertinti klientų ir partnerių!

 

           

 

 

 

Sugedus įrangai registruokite gedimą ir su Jumis susisieksime artimiausiu metu.

D.U.K

AR PATEIKIANT ĮRANGĄ REMONTUI REIKIA IŠSISAUGOTI DUOMENIS?

Taip. Prieš atiduodami įrenginį diagnostikai, pasidarykite atsarginę duomenų kopiją. ATEA, UAB neatsako už vartotojo duomenų praradimą diagnostikos metu ar nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.

KOKIOS YRA GARANTINIO REMONTO SĄLYGOS?

Garantinis remontas atliekamas tik pateikus įsigijimo dokumentą: sąskaitą-faktūrą ar kasos čekį.

KUR GALIU MATYTI REMONTO EIGĄ?

Informaciją apie remonto eigą galima rasti internete, adresu: https://remontas.atea.lt. Atlikus įrangos remontą informuojame SMS žinute bei el. paštu. 

KOKS YRA ĮRANGOS SAUGOJIMO LAIKAS PO REMONTO?

Kliento įranga nuo užbaigto remonto dienos saugoma ne ilgiau kaip 3 mėnesius.

AR ATEA TECHNINIS CENTRAS REMONTUOJA IR KITOSE ĮMONĖSE ĮSIGYTĄ ĮRANGĄ?

Taip, atliekame atstovaujamų gamintojų įrangos garantinį aptarnavimą, net jei ji įsigyta ne ATEA, UAB, bet kitoje įmonėje.

AR ATEA TECHNINIS CENTRAS REMONTUOJA IR KITOSE ŠALYSE ĮSIGYTĄ ĮRANGĄ?

Taip, atliekame atstovaujamų gamintojų įrangos garantinį aptarnavimą, net jei ji buvo įsigyta ne Lietuvoje.

KODĖL PO KOMPIUTERIO REMONTO GALI BŪTI REIKALINGAS „Bitlocker“ ATKŪRIMO RAKTAS? 

„Bitlocker“ yra Windows funkcija, leidžianti apsaugoti duomenis užšifruojant diskus. Dalis rakto saugoma ir kompiuterio pagrindinėje plokštėje.

Remonto metu keičiant pagrindinę plokštę, informacija iš senosios plokštės neperkeliama, todėl pirmąjį kartą jungiant kompiuterį su nauja plokšte prašomas „Bitlocker“ atkūrimo raktas. Priešingu atveju informacija, esanti informacijos kaupiklyje, bus nepasiekiama.

AR ĮRANGOS MECHANINIAMS PAŽEIDIMAMS, TOKIEMS KAIP KORPUSO SKILIMAS, VYRIŲ LŪŽIS, EKRANO SKILIMAS IR PAN., YRA TAIKOMA GARANTIJA?

Pagal gamintojo procedūras garantija mechaniniams pažeidimams nėra taikoma.

 

Turite klausimų dėl remonto paslaugų?