Skip to main content
Grįžti į Klientų atsiliepimai

„Topo centras“ tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo

Nuotolinis darbas ir didėjantis dėmesys duomenų saugumui diktuoja naujus standartus IT sistemoms. Itin plataus profilio, inovatyvų „Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company“ sprendimą įsidiegusi bendrovė „Topo centras“ parduotuvėse ir administraciniuose padaliniuose nuo šiol efektyviau valdys savo IT sistemas ir užtikrins naujus saugumo standartus sutaupydami ne vieną tūkstantį eurų, kurie buvo skiriami interneto tiekėjams.

„Šis sprendimas leidžia patobulinti IT sistemas ne tik aukščiau išvardintose srityse, bet ir užtikrina stabilų duomenų perdavimą tarp visų Lietuvoje esančių parduotuvių. Taip pat, tai padidina mūsų derybinę galią nepriklausant nuo interneto tiekėjų – naudojamės tik fizine duomenų perdavimo infrastruktūra. Diegimui naudojome geriausią savo klasėje, aukščiausio lygio kompiuterinio tinklo įrangą, kuri įgalina autentifikuoti vartotojus ir prietaisus, priskiriant jiems individualias taisykles, sukuriant saugias, lengviau kontroliuojamas ir adaptyvias jungtis tarp duomenų centrų bei įmonei priklausančių, skirtinguose miestuose įsikūrusių, parduotuvių. „Aruba SD-Branch“ technologija mums leis ženkliai sumažinti arba visiškai išvengti klaidų ir trikdžių tinklo konfigūracijoje, taip padidinant veiklos efektyvumą“, – teigia „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.

„Aruba“ produktų vadovo Tomo Muliuolio teigimu, modernios įmonės vertindamos galimas rizikas bei neturėdamos pakankamai nuosavų žmogiškųjų resursų, dažnai patiki savo duomenų perdavimo, valdymo ir priežiūros sistemas patikimiems partneriams, išreikšdami norą turėti „online“ kontrolę bei pilną ir neištrinamą veiksmų žurnalą.

„Siekėme iki minimumo sumažinti vidinių nesklandumų tikimybę, kuri galėtų paveikti visos bendrovės darbą, todėl dabar kvalifikuoti specialistai gali greitai atlikti pakeitimus tinklo konfigūracijoje visuose padaliniuose iš centrinio taško, centralizuotai. Kartu surastas sprendimas leidžia kontroliuoti visus vykstančius procesus ir pačiai įmonei. Jie patys gali atlikti pakeitimus bei turi pilną matomumą, nesikreipdami į ryšio tiekėją. Klientas gali visada matyti kas vyksta jo tinkle, kaip veikia sistema, kokie veiksmai buvo atlikti, kada kilo vienokia ar kitokia problema, analizuoti, ką reikėtų spręsti. Atnaujinimų diegimas tapo spartesnis, sumažėjo žmogaus klaidos tikimybė, padidėjo priežiūros kokybė. Žinoma, ir kiti kliento poreikiai buvo įgyvendinti viršijant lūkesčius“, – paaiškino Vaidas Vaičius, „ATEA“ Kauno aptarnavimo padalinio vadovas.

„Aruba“ sistema yra visiškai dinamiška, įmonė gali greitai atidaryti naują filialą, atlikti reikiamus pakeitimus. Sistema automatiškai susibalansuoja ir adaptuojasi, pasirinkdama tuo metu aukščiausius kokybės parametrus atitinkantį duomenų perdavimo kanalą. Viskas ko reikia sistemai – internetinis ryšys. Visi ryšiai, sujungimai tarp filialų, biurų ir duomenų centrų yra automatiškai sukuriami ir lengvai transformuojami“, – pasakojo T. Muliuolis.

„Topo centro“ atveju buvo sujungti ne tik pagrindiniai biurai su duomenų centrais, bet ir parduotuvių tinklas, kurį sudaro virš 30 parduotuvių Lietuvoje, todėl ypatingas dėmesys buvo skirtas užtikrinti ryšių ir duomenų saugumą bei patikimumą.

ATEA atstovas Vaidas Vaičius įvardijo, kad klientas naudodamas „Aruba ClearPass“ įrangą gali matyti visus tinkle prisijungusius įrenginius ir vartotojus, nepriklausomai nuo to, ar prisijungiama laidiniu, belaidžiu ir saugiu nutolusiu ryšiu. Atsiranda galimybė taikyti detalią, tapatybe pagrįstą saugą, apjungiančią platųjį tinklą ir debesiją. Padidinamas tinklų, o kartu ir asmens duomenų saugumas, pagal poreikį galima vartotojui priskirti paslaugos kokybės lygį – aukštesnį, žemesnį ar vidutinį, arba pavyzdžiui paskirti jam atitinkamas taisykles, įleisti į tinklą arba ne, riboti laiką, lokaciją ir panašiai.“

Visos sistemos valdymas vyksta debesyje. Tai leidžia išnaudoti tokius funkcionalumus kaip dirbtinis intelektas, garantuotas sistemos pasiekiamumas iš bet kurio pasaulio taško, išsamus įrenginių profiliavimas. Ir tai tik maža dalis teikiamų naudų.

„Norisi pabrėžti, kad kliento duomenų srautas ir valdymo bei stebėjimo dalys yra visiškai atskirtos viena nuo kitos, taigi duomenų perdavimas vyksta šifruotais kanalais kliento sistemos viduje. Sutrikus ryšiui su debesija, kliento duomenų sistema toliau veiks kaip numatyta, nes įranga išlaiko konfigūracijos parametrus lokaliai“, – akcentavo T. Muliuolis.

„Kaskart atnaujindami ir tobulindami IT tinklo sprendimus siekiame pagerinti ne tik kliento patirtį, bet sukurti palankią darbo aplinką ir savo darbuotojams, su galimybe veikti efektyviau. Pritaikę „Aruba“ įrangą išsprendėme daugybę problemų bendrovės veikloje. Dabar turime galimybę naudoti intelektualius IT tinklo sprendimus, kurie įgalina didžiulį plėtros potencialą“, – patirtimi dalinosi „Topo centro“ generalinis direktorius.

Grįžti į Klientų atsiliepimai