Atea kontaktų
centras

Kas tai yra?

Debesijos technologijomis paremta kontaktų centro paslauga, skirta įmonėms, kurių sėkmė priklauso nuo sklandaus klientų aptarnavimo. Įsigijus šią paslaugą Jūsų klientų aptarnavimo kokybė pakils į naujas aukštumas, nes klientai norimus atsakymus gaus jiems patogiais kanalais, itin greitai ir kaip niekada tiksliai

miscellaneous 225_expandline

Suteikite geresnę ir išmanesnę patirtį

Duomenimis pagrįstos dirbtinio intelekto galimybės padeda Jūsų darbuotojams  suteikti kokybiškesnę klientų patirtį

person, customer, supply, demand, logistics, human, people

Pagerinkite savo klientų aptarnavimo patirtį

Skatinkite gilesnį klientų įsitraukimą, kuris pagerina pardavimus, klientų išlaikymą ir pasitenkinimą

Pasiekite užsibrėžtus verslo rezultatus

Integruoti bendradarbiavimo įrankiai leidžia darbuotojams dirbti kartu, siekiant pagerinti klientų patirtį ir optimizuoti veiklą

Debesijos pagrindu paruoštas sprendimas

Atea kontaktų centras, paremtas Cisco technologijomis, skirtas įmonėms, kurių sėkmė priklauso nuo sklandaus klientų aptarnavimo.

Už kitus sprendimus rinkoje šis yra pranašesnis savo išskirtiniu saugumu, lankstumu ir lengvu plečiamumu

Užtikrintas saugumas ir pasiekiamumo lygis

Kurdami šį sprendimą naudojamės tarptautine Cisco patirtimi ir jų nuolat tobulinamomis technologijomis, tai užtikrina aukščiasio lygio saugumo standartus. Nesvarbu kokio dydžio esate - turėsite korporacijos lygio saugumą bei pasiekiamumą.

 
Paslauga Pasiekiamumo lygis
Balso kanalas 99.99%
Tiesioginio susirašinėjimo kanalas 99.50%
EL. pašto kanalas 99.00%
Kiti kanalai 99.00%
Darbo jėgos optimizacija 99.90%
Balso IVR 99.90%
Valdymo sąsaja 99.90%
Ataskaitos ir analitika 99.90%
Skambučių įrašymas 99.50%

Informacija čia ir dabar!

Galime integruoti įvairias platformas į kontaktų centrų darbastalį, kad visa reikiama informacija Jus pasiektu kuo greičiau

Būkite modernesni ir pranašesni

Ši paslauga jums leidžia už prieinamą kainą naudotis pasaulinio lygio kontaktų centro galimybėmis ir konkuruoti su tarpautinėmis kompanijomis visame pasaulyje pagal klientų aptarnavimo lygį, sumažinti investicijas į vietinę IT infrastruktūrą ir supaprastinti darbuotojų apmokymų ciklą.

Kodėl Atea?

Atea Lietuva yra aukščiausio lygio Cisco Gold partneris ir vienintelis atstovas Baltijos šalyse, galintis ir turintis reikiamas kompetencijas diegtį ir konfigūruoti šį debesijos pagrindu paremtą kontaktų centrų sprendimą

Atea eksperto konsultacija


  • Susipažinti su UAB Atea privatumo politika galite čia.
  • Sutinku, kad UAB „Atea“ tvarkytų mano pateiktus asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais. Sutinku, kad UAB „Atea“ mano pateiktus asmens duomenis saugotų tol, kol nepaprašysiu jų ištrinti, tačiau neilgiau, nei 2 metus. Atšaukti sutikimą galima paspaudus čia.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.