IT valdymas ir priežiūra

Jau 25 metus darome tai, ką mokame geriausiai – valdome ir aptarnaujame klientų IT sistemas. Ne tik prižiūrime kompiuterizuotas darbo vietas, serverius, kompiuterinius tinklus ir tinklo įrangą, vykdome stebėseną, diegiame atnaujinimus, saugos sprendimus, konsultuojame vartotojus, bet ir administruojame sudėtingas IT sistemas, padedame kurti ir įgyvendinti IT strategiją bei dalinamės su savo klientais unikalia IT profesionalų kompetencija.

Konsultuojame ir teikiame pagalbą tiek nuotoliniu būdu, tiek atvykdami į vietą. Užtikriname skubią 24/7 budinčių specialistų pagalbą ir aptarnavimą bet kuriame Lietuvos regione. Vertiname kiekvieną klientą ir savo paslaugas pritaikome tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms įmonių grupėms.

  • Mumis galima pasikliauti: turime pakankamai žmogiškųjų bei techninių išteklių ir dirbame pagal paslaugų teikimo procedūras, kad įvykdytume įsipareigojimus ir suteiktume reikiamą pagalbą 24/7 (300+ darbuotojų Lietuvoje, 6 geografiniai aptarnavimo taškai šalyje, kuriuose dirba 60+ aptarnavimo specialistų, IT paslaugų valdymo sistema ISO/IEC 20000-1:2011)
  • Mumis galima pasitikėti: klientų duomenų saugumas ir konfidencialumas ne tik mūsų prioritetas, mes naudojame specialias priemones ir procedūras apsaugoti kliento duomenis ir privatumą (informacijos saugumo valdymo sistema ISO/IEC 27001:2013, BDAR atitikimas ir duomenų saugumo procedūros)
  • Mes investuojame į darbuotojų kompetenciją: mūsų darbuotojai ne tik reguliariai dalyvauja gamintojų mokymuose ir įgyja aukščiausius partnerystės lygius užtikrinančius sertifikatus, bet turime ir vidinių mokymų programas bei naudojamės įmonių grupės kompetencijos resursais (Atea Baltijos šalyse dirba daugiau nei 700 darbuotojų, o visoje Atea grupėje klientais rūpinasi ir savo žinias tobulina bei jomis dalinasi daugiau kaip 7500 darbuotojų)
  • Imamės sudėtingų projektų: įgyvendinome didelius, inovatyvius ir išskirtinius IT projektus, todėl drąsiai diegiame naujoves ir patys jas kuriame. Mūsų darbuotojai sertifikuoti dirbti su Apple, Cisco, Citrix, Dell EMC, HP, IBM, Lenovo, Microsoft, Oracle, VMware ir daugelio kitų gamintojų technine ir programine įranga, todėl naudodami pažangiausius pasaulinius sprendimus sėkmingai įdiegėme ir aptarnaujame sudėtingus Valstybinės reikšmės, tarptautinius ir vietinius IT sprendimus
  • Ir svarbiausia: taip, mes IT profesionalai, bet pirmiausiai mes žmonės, todėl gerus santykius su klientais kuriame nueidami ekstra mylią, bendraujame suprantama kalba ir branginame kiekvieną savo klientą

 

 

  • Visų įmonės IT procesų valdymas ir aptarnavimas – taip, mes galime pasiūlyti jums visų jūsų įmonės IT procesų valdymą ir aptarnavimą. Prižiūrėsime jūsų kompiuterius ir serverius, tinklą ir tinklo įrangą, konsultuosime įmonės darbuotojus, valdysime prieigas, diegsime atnaujinimus, vykdysime stebėseną. Padėsime jums įsigyti reikalingą techninę ir programinę įrangą, užtikrinsime, kad jūsų sistemos veiktų saugiai ir neprarastumėte duomenų. Mūsų profesionalūs technikai ir sistemų administratoriai ne tik rūpinsis visu jūsų IT ir konsultuos sprendžiant kasdienius klausimus, bet patyrę ekspertai padės suprojektuoti ir įdiegti efektyvius IT sprendimus, pvz. atnaujinti IT infrastruktūrą ar įdiegti saugumo sprendimus.
  • Aptarnavimas pagal poreikį (rezervuotos valandos) – galbūt jau turite IT specialistą ar net keletą? Puiku, mes irgi galime būti jums naudingi! Rezervuosime jums sutartą Atea specialistų valandų kiekį per mėnesį, o jūs galėsite naudoti rezervuotas valandas pagal poreikį, pvz. netrukdomai išleisti savo IT personalą atostogų ar pakeisti ligos metu, taip pat turėsite galimybę pasinaudoti papildomais IT resursais vidinių klientų aptarnavimui pvz. piko metu ar įgyvendinant įvairius IT projektus.
  • IT kompetencijos nuoma – mūsų komandoje dirba šimtai IT specialistų ir ekspertų, tarp jų IT architektai, sistemų administratoriai, sprendimų ir techninės įrangos specialistai bei daugelis kitų. Esame sukaupę didžiulę kompetenciją, kuria galime pasidalinti su savo klientais. „Išnuomosime“ jums reikalingą specialistą projektui arba konkrečiai užduočiai atlikti, pvz. suprojektuoti ir atnaujinti saugų įmonės duomenų perdavimo tinklą arba atlikti IT infrastruktūros saugumo ir patikimumo įvertinimą ir pateikti rekomendacijas.
  • Individualus aptarnavimo planas – turite unikalių, nestandartinių poreikių, keliate itin aukštus saugumo reikalavimus? Jums reikalingas išskirtinis IT valdymo ir priežiūros paslaugų planas? Mes mielai pateiksime individualų pasiūlymą pagal jūsų suformuotus poreikius ir užtikrinsime specialių įsipareigojimų laikymąsi (SLA).

 

 

Tomaš Jankovski

Aptarnavimo padalinio vadovas

Mobile: +37068625497

tomas.jankovski@atea.lt